Termeni si conditii

1. Administrarea magazinului online
1.1 Site-ul www.icado.ro este administrat de societatea Net4People S.R.L., denumită în continuare „Societatea”.
1.2 Societatea este înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/12101/2006, Cod Unic de Înregistrare (C.U.I.) RO18882537, capital social 300 Lei, IBAN RO97INGB0000999904616268, Banca ING, sediu social: București, tel.: 0770246042.

2. Acceptarea Termenilor şi Condiţiilor Generale de Vânzare (TCGV)
2.1 TCGV icado.ro se aplica vânzărilor de bunuri prin intermediul website-ului www.icado.ro, de către administratorul magazinului online.
2.2 Utilizarea icado.ro implică acceptarea în mod direct a TCGV. Societatea îşi rezervă dreptul de a revizui aceste prevederi în funcţie de modificările legislative, fără a transmite o notificare prealabilă în acest sens.
2.3 Cumpărătorul este obligat să consulte pagina Termeni şi Condiţii, accesibilă prin linkul din subsolul site-ului, înainte de lansarea unei comenzi.

3. Drepturi de autor
3.1 Vizitatorul/Cumpărătorul este informat cu privire la dreptul de proprietate intelectuală şi cunoaşte că nu are dreptul de a descărca şi/sau utiliza conţinutul icado.ro, imagini, descrieri, elemente grafice şi altele similare, fără a avea acordul prealabil scris al administratorului, întrucât acestea reprezintă proprietatea Societăţii şi a partenerilor săi şi sunt apărate de legea dreptului de autor şi de legile referitoare la proprietatea intelectuală şi industrială.
3.2 În cazul în care doriţi să raportaţi încălcarea drepturilor de autor ne puteţi trimite sesizarea dvs. la adresa de email contact@net4people.ro.

4. Perfectarea contractului la distanţă, valabilitatea contractului încheiat la distanţă
4.1 La lansarea comenzii de pe icado.ro, Cumpărătorul acceptă comunicarea prin e-mail sau telefon, prin care Societatea îşi derulează activitatea.
4.2 Prezentul contract la distanţă intră în vigoare la momentul confirmării comenzii de către Societate. Confirmarea se efectuează verbal (prin telefon) sau electronic (prin e-mail).
4.3 TCGV icado.ro stau la baza contractului încheiat la distanţă.
4.4 Comanda neconfirmată nu are valoarea unui contract.

5. Preţuri, modalităţi de plată, facturare
5.1 Preţurile sunt afişate pe pagina dedicată fiecărui produs, conţin TVA şi nu includ cheltuielile de livrare decât dacă acest aspect este specificat în mod expres. Preţurile consolelor şi accesoriilor includ taxa de timbru verde.
5.2 Preţul înscris pe facturi este acelaşi cu preţul transmis de operatori în momentul confirmării comenzii. Modalităţile de plată sunt :
a) RAMBURS (se achită la primirea coletului)
b) TRANSFER bancar/internet banking (după primirea facturii proformă, iar comanda se livrează după intrarea banilor în contul Societăţii)
c) ONLINE cu cardul prin procesatorul de plăţi cu cardul EuroPayment Services (EuPlatesc.ro)

6. Stocuri
6.1 În general, produsele sunt în stoc, dar pot exista situaţii de "stoc la furnizor" sau stoc zero, pentru cele cu mişcare lentă. În funcţie de solicitări, se asigură refacerea stocurilor de către Societate.
6.2 Cu toate acestea, Societatea nu poate garanta disponibilitatea produselor postate.
Clienţii vor fi informaţi corect înainte de confirmarea livrarii, conform termenilor şi condiţiilor, cu privire la disponibilitatea produselor comandate. În cazuri excepţionale, pot apărea erori de comunicare în acest sens.
*recomandăm verificarea telefonică sau prin chat (Live chat) a stocului înainte de plata cu cardul.

7. Garanţii, returnare produse
7.1 Garanţii
Produsele se livrează în forma lor originală, sigilate (în forma în care provin de la furnizorii parteneri) şi însoţite de factura fiscală, chitanţa (eliberată de Societate sau de compania de curierat) şi, după caz, certificat de garanţie (pentru produsele hardware).
7.2 Returnarea produselor
(i) Conform legii comerţului electronic „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.
Aceeaşi lege stipulează: „Consumatorul nu poate denunţa unilateral contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de către consumator”.
(ii) Drept urmare, clienţii Societăţii - persoane fizice, au posibilitatea să returneze produsele cumpărate, astfel:
> produsele achiziţionate din magazinul icado.ro se pot returna, în ambalajul original şi în aceaşi stare în care au fost recepţionate, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv;
> celelalte produse, mai puţin cele din categoria CD-key , cu condiţia să fie returnate conform procedurii de retur, în ambalajul original, cu toate accesoriile şi fără să prezinte vreo urmă de deteriorare.
(iii) În ambele cazuri, clientul suportă cheltuielile de transport şi respectă politica de retur prezentată pe pagina amintita în acest capitol (conform legii române).
(iv) Contravaloarea produselor se rambursează în maximum 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data denunţării contractului la distanţă.
7.3. Caz excepţional: dacă la recepţionare, clientul constată că produsele primite nu corespund comenzii (sunt altele decât produsele solicitate prin transmiterea comenzii), costurile returnării revin integral Societăţii.
7.4. Politica de retur
(i) Returnarea se face prin trimiterea produselor, în maxim 10(zece) zile lucrătoare de la primirea acestora, pe adresa punctului de lucru, postată pe pagina de contact. Contravaloarea transportului coletului de retur va fi suportată de client în momentul expedierii, în caz contrar fiind refuzat la primire;
(ii) În colet se vor afla toate documentele primite iniţial, precum şi o notificare scrisă, semnată de client, prin care denunţă contractul şi solicită returnarea sumei plătite, indicând contul şi banca;
(iii) Clientul va primi suma platită integral, conform cu factura, mai puţin costul transportului, în cel mult 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur şi scrisorii de denunţare.

8. Program de lucru, livrări, termen
8.1 Programul de lucru al magazinului online este luni până vineri, între orele 9.00 - 22.00.
8.2 Produsele disponibile pe site pot fi livrate fizic prin curier.
8.3 Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 1-5 zile lucrătoare din momentul confirmării livrării.
8.4 Livrările fizice se efectuează „din uşă în uşă”, prin curierat rapid - serviciu externalizat, deci independent de Societate. Pot exista întârzieri faţă de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii. Societatea nu îşi asumă nicio răspundere în numele firmelor de curierat.
8.5 Cheltuieli de transport: pentru livrări în orice localitate de pe teritoriul României 19 lei (TVA inclus).
8.6 Magazinul icado.ro livrează comenzi doar pe teritoriul României.

9. Limitarea răspunderii
9.1 Societatea nu îşi asumă responsabilitatea în cazul eventualelor efecte ale distribuirii produselor către persoane incompatibile din acest punct de vedere.
9.2 Descrierile şi imaginile afişate au caracter informativ şi nu implică obligaţii contractuale. Este posibil să apară neconcordanţe sau erori de operare. Preţurile produselor se pot modifica fără preaviz.
9.3 Site-ul poate conţine numeroase link-uri către alte site-uri naţionale sau internaţionale, publice sau private. La accesarea acestora vizitatorul/utilizatorul este în afara site-ului www.icado.ro şi are obligaţia să respecte termenii şi condiţiile de utilizare ale noilor site-uri accesate.
9.4 Societatea nu îşi asumă responsabilitatea în cazul eventualelor nefunctionalităţi sau erori de operare în cazul plăţilor efectuate cu cardul prin procesatorul de plăţi cu cardul EuroPayment Services (link: EuPlatesc.ro) .

10. Limitari tehnice
10.1 Societatea nu este responsabilă în niciun fel în cazul în care informaţiile puse la dispoziţie nu se pot accesa de către vizitatori/cumpărători, indiferent de perioada de timp, din orice motive tehnice sau comerciale.

11. Obligaţiile cumpărătorului
11.1verificarea caracteristicilor produselor comandate dacă corespund cu cererea;
11.2 furnizarea de informaţii reale, corecte şi actuale despre persoana sa atunci când acestea i se solicită; în caz contrar, Societatea se va afla în imposibilitate de a procesa comenzile transmise de pe icado.ro;
11.3 să accepte TCGV icado.ro odată cu lansarea comenzilor şi să achite contravaloarea produselor prin metodele puse la dispoziţie, la momentul transmiterii comenzii.

12. Obligaţiile vânzătorului
12.1să contacteze clienţii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
12.2 să livreze produsele în cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;
12.3 să utilizeze datele personale colectate de la clienţi/utilizatori în concordanţă cu secţiunea „Confidenţialitate”, parte integrantă a TCGV icado.ro;
12. 4 să răspundă, în cel mai scurt timp, sesizărilor de încălcare a drepturilor de autor sau spam şi de asemenea nemulţumirilor create prin colaborarea cu icado.ro sau prin comenzile transmise de pe acest site prin email către adresa: contact@net4people.ro ori telefonic la nr. de telefon: 0770246042;
12. 5 să faciliteze rezolvarea problemelor legate de produsele achiziţionate din magazinul online icado.ro în maximum 30 (treizeci) de zile calendaristice.

13. Termeni şi condiţii pentru promoţii gen "Black Friday"
13.1 Achiziţiile se realizează în limita a 1 (un) produs din acelaşi model/client în limita stocului disponibil.
13.2 Produsele care participă la BLACK FRIDAY nu se pot achiziţiona printr-un discount suplimentar sau pe baza unui termen de plată.
13.3 Nu se acceptă reţinerea mărfii sub nici o formă sau motiv, aplicându-se principiul„ primul venit, primul servit”.

14. Litigii
14.1 Dacă sunt probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutaţi, puteţi lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu dl. Mircioagă Adrian, telefon: 0770246042.
14.2 TCGV icado.ro se supun legislaţiei române. În caz de litigiu, se va încerca soluţionarea sa pe cale amiabilă. În cazul în care aceasta nu este posibilă într-un termen de 45 (patruzecişicinci) de zile calendaristice de la înregistrarea reclamaţiei la sediul Societăţii, clientul se va putea adresa la instanţa competentă de la sediul Societăţii.